ENSEMBLE CHAMBERJAM: Marcelo Nisinman, Daniel Rowland, Zoran Marković, Alberto Mesirca & Natacha Kudritskaya
Velika dvorana Kulturnega doma Nova Gorica
IV. koncert
ENSEMBLE CHAMBERJAM
Marcelo Nisinman, bandoneon
Daniel Rowland, violina
Zoran Marković, kontrabas
Alberto Mesirca, kitara
Natacha Kudritskaya, klavir
Pred 100 leti, leta 1921, se je v Argentini rodil znameniti skladatelj in harmonikar Astor Piazzolla. Velja za utemeljitelja glasbenega sloga tango nuevo, edinstvenega načina komponiranja, ki združuje elemente argentinskega tanga, jazza in klasične glasbe. Velikemu argentinskemu skladatelju se bomo poklonili na 4. abonmajskem koncertu, kjer bodo stvaritve Astorja Piazzolle poustvarili člani zasedbe Ensemble ChamberJam.
Kvintet sestavljajo argentinski bandoneonist, skladatelj in aranžer Marcelo Nisinman, Daniel Rowland, nizozemsko-angleški violinist, odličen solist, komorni glasbenik in pedagog, ukrajinska pianistka, komorna glasbenica in solistka Natacha Kudritskaya, kontrabasist Zoran Marković, nekdanji vodja kontrabasov Slovenske filharmonije, pedagog in odličen inovator, ter italijanski kitarist Alberto Mesirca, trikratni dobitnik nagrade zlata kitara in nadobudni raziskovalec starodavne in sodobne glasbe. Kvintet s svojo energijo, idejami in impulzom osvaja najprestižnejša evropska prizorišča ter festivalske odre, obenem pa prinaša glasbo, povezano z umetnostjo tanga od njegovih začetkov, prek tanga nueva Astorja Piazzolle in njegovih sodobnikov vse do danes, ko Marcelo Nisinman s svojimi novimi skladbami vodi tango na čisto novo raven. Glede na ocene glasbenih kritikov, ki jih Ensemble ChamberJam prejema, si lahko obetamo eksploziven koncertni večer.
Okvirni program:
M. Nisinman (1970): Hombre Tango
A. Piazzolla (1921–1992): Milonga del Angel
A. Piazzolla, prir. M. Nisinman: C’est fini
A. Piazzolla: Introducción al Angel, Vayamos al Diablo
M. Nisinman: Pourquoi tu te lèves
A. Piazzolla: Romance del Diablo, Kicho, Cafe 1930, Extasis
O. Tarantino (1927–1991), prir. M. Nisinman: Ciudad Triste
A. Piazzolla, prir. M. Nisinman: Violentango