UMETNIŠKO VODSTVO SAXGO
Matjaž Drevenšek (SI) je redni profesor za saksofon in prodekan na Akademiji za glasbo v Ljubljani, solist in komorni glasbenik, član Zagrebškega kvarteta saksofonov, Orkestra saksofonov SOS ter drugih zasedb, s katerimi nastopa po Evropi, Južni Ameriki, Aziji, Kanadi in ZDA. Kot solist igra z vodilnimi simfoničnimi in pihalnimi orkestri doma (Orkester Slovenske filharmonije, Simfonični orkester RTV Slovenija, Mariborska filharmonija, Orkester slovenske vojske, Policijski orkester) in v tujini (Orkester republikanske garde - Francija, Zagrebška filharmonija, Simfonični orkester in Big band HRT, Zagrebški solisti, Hrvaški komorni orkester in Simfonični pihalni orkester Hrvaške vojske – Hrvaška, Hongkonški festivalski pihalni orkester – Kitajska, Pihalni orkester Kraljeve severne visoke glasbene šole – VB, Pihalni ansambel Emory in Pihalni ansambel minnesotske univerze – ZDA). Sodeluje v žirijah na domačih in mednarodnih tekmovanjih mladih glasbenikov (Avstrija, Francija, Hrvaška, Italija, Latvija, Makedonija, Nemčija, Poljska in Srbija). Krstno je izvedel prek 50 skladb domačih in tujih avtorjev ter sodeloval pri 20 diskografskih izdajah. Predsedoval je Glasbenemu društvu Saksofonija, ki je poleti 2006 gostilo 14. svetovni kongres saksofonistov, in Zvezi glasbene mladine Slovenije. Od leta 2004 je umetniški vodja Mednarodnih srečanj saksofonistov in Mednarodnega tekmovanja saksofonistov v Novi Gorici.
Boštjan Simon (SI) po zaključenem šolanju na Konservatoriju v Amsterdamu se je goriški saksofonist Boštjan Simon vrnil v Slovenijo in soustvaril številne zasedbe z mednarodnim dometom. Z zasedbami Trus!, Velkro in Litošt je govorico improvizacije predstavil na odrih, ki te niso bili navajeni. Trenutno vodi skupino There Be Monsters, s katero nastopa po Sloveniji in okolici, poleg tega pa je občasno aktiven še v naslednjih sestavih: Tržaški orkester zgodnjega jazza TEJO, Big band RTV Slovenija, Milan Stanisavlević kvintet, Robert Jukič kvartet, Quartzite Quartet in Big band Nova. Osredotoča se na saksofonsko improvizacijo v povezavi z živo elektroniko, ter na poliritmične prijeme pri kompoziciji.